ANAK MELAYU DICABAR !!!!! sudah tiba masanya anak melayu meningkatkan ilmu IT,agama dan sains.

Foto saya
no matrik:202241 alamat:w2/305 jalan jkr,kubang terap,17000 pasir mas,kelantan. tempat bertugas:M M rantau panjang. subjek:syariah 2,pendidikan quran sunnah,mustalah hadis dll.

7.3.10

NOTIS SESI KULIAH BARU

Saya telah dimaklumkan oleh Penyelaras Program Diploma Pendidikan UUM yang baru iaitu Dr Zailani bahawa kuliah sesi baru akan diadakan seperti berikut; Tarikh Mula : 2 dan 3 April 2010 Tempat : DK 6, USM Kubang Kerian Subjek : SGDT 4013 Teknologi dan Inovasi Dalam Pendidikan & : SGDE 4013 Pentaksiran Pembelajaran Perhatian; Untuk ke dewan kuliah DK 6, sila guna laluan dihadapan BANK RAKYAT kerana pintu masuk ke dewan utama melalui pintu utama HUSM DITUTUP pada setiap hari Jumaat dan Sabtu. Pastikan juga anda membawa Kad Matrik UUM untuk pemeriksaan keselamatan.

2 ulasan:

  1. Salam....
    Ustazah buka publisher dulu kemudian tekan file, dan save as. Pas tu dia akan kluar kotak, pilih file utk simpan - cari JPEG dlm kotak Save as Type di bawah. pas tu savelah.
    Kemudian buka blog- sign in-catatan baru-tekan pada simbul utk gambar(insert imej)-pilih browse-dia suruh kita cari dlm file mana kita nak ambik gambar tu -pilih file tu dan tekan upload. Selamat mencuba......

    BalasPadam
  2. terima ksih atas invite tu. sebenarnya, my blog raudhatul sakeenah tu memang x aktif pun sbb blog personal. blog yang aktif nya raudhatul mu'allim http://kalamhikayat.blogspot.com

    BalasPadam