ANAK MELAYU DICABAR !!!!! sudah tiba masanya anak melayu meningkatkan ilmu IT,agama dan sains.

Foto saya
no matrik:202241 alamat:w2/305 jalan jkr,kubang terap,17000 pasir mas,kelantan. tempat bertugas:M M rantau panjang. subjek:syariah 2,pendidikan quran sunnah,mustalah hadis dll.

14.3.10

Penangguhan Penutupan Blog "myclassyik'

Assalammualaikum WMT, Setelah membaca komen daripada anda semua maka blog 'myclassyik.blogspot.com' ini akan terus beroperasi hingga .......................... Sokongan dan sambutan anda semua terhadap blog 'myclassyik' terutama pada minggu ini sangat mengakumkan. Untuk makluman anda semua, blog ini akan ditadbir urus sepenuhnya oleh Penghulu kohort 2 iaitu Ustaz Mohd Efendi mulai 1 April 2010. Saya akan mula mengambil alih semula blog ini apabila anda semua menjalani Rancangan Latihan Mengajar (RLM) nanti. Pada masa itu nanti, anda akan menjalani Latihan Mengajar di sekolah anda bertugas sekarang ini, iaitu di seluruh negeri Kelantan dan keperluan untuk mendapatkan maklumat daripada rakan-rakan dan juga pensyarah adalah penting. Saya berharap agar penggunaan blog ini menjadi suatu budaya di antara rakan kohot dan juga bersedia serta mahir untuk penggunaan sepenuhnya semasa RLM nanti. Akhir kata, saya juga ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan ribuan terima kasih di atas sokongan dan kerjasama anda semua sepanjang kuliah yang saya kendalikan kata che hasnan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan